12 Nisan 2009 Pazar

Kripton curi parkı

Ehh hafta sonu sadece yemek yapmadık tabii. Sağlık için yürüyüş yaptık.
Bu defa hava muhalefeti yüzünden yakın bir yerde , Kozyatağında , Acıbadem hastanesinin yanında bulunan Kripton kuri parkındaydık.
Çok güzel bir park alanı. İsteyen yürüyüş yapabiliyor, dileyen kafesinde kahvaltısını yapabiliyor. İster evden malzemenizi getirip orada pikniğinizi yapabiliyorsunuz.
Genci yaşlısı herkes spor yapıyor orda. Ayrıca belediyenin koyduğu spor aletleri sayesinde pahalı ve kapalı bir spor salonuna gitmeye gerek duymuyorsunuz. Tüm aletler orda. Evet bir spor salonundaki gibi şöyle süper sonik göstergeli fiyakalı aletler yok , kaç dakikada kaç kalori yaktığınız yazmıyor ama o da spor buda spor. Olaya nasıl baktığınız önemli.
Oldum olası spor salonlarında hoşlanmıyorum, para verdiğim için gitmem gerekiyor psikolojisinde oluyorum. Halbuki açık hava da yaptığım yürüyüş tamamen kendim istediğim için yapıyorum. Bir zorlama yok , yada para verdim , param yanmasın gideyim demiyorum.
Sizde bir araştırın eminim evinizin yakınında bir park vardır. Lütfen sizde haftada en az 3 gün yürüyüş yapmaya çalışın. Biliyorum ki istanbul şartlarında zaman bulmak zor. Ama sizden başka bir tane daha yok. Kendinizi sevin ve yürüyüş yapın
Sevgiler


2 yorum:

TAZE NANE dedi ki...

İçim açıldı.
İyi haftalar canım.
Sevgiler.

TAZE NANE dedi ki...

İyi günler canım.