12 Nisan 2009 Pazar

Kabak yemeği

















Fotoğraf hiç güzel değil , yemek ise sıradan gibi gözüküyor ama yanılıyorsunuz.
Ne kadar da lezzetli bir kabak yemeği oldu anlatamam. Aslında bu yemeğin adı türlü galiba . Neyse tarifi vereyim ,


Tencereye (hic yag koymadan) kıyma koyup şöyle bir çevirdim. Sonra yarım bardak sıcak su içine 2 kaşık domates salcası koyup karıştırdım. ortaya çıkan karışımı kıymanın üzerine ekledim. sonra evde mevcut olan 3 adet kabağı halka halka dogradım.Aynı şekilde 3 adet patlıcanı da doğradım. (tabii önceden patlıcanları tuzlu suda beklettim). Birde soğan ve 1 diş sarımsak doğradım. Biraz sıcak su ilave edip kaynamaya bırkatım. Tahminen 10-15 dakikada pişti.
Valla biz afiyetle yedik. Bu yemekte benim en sevdiğim taraf ise yağsız yapmış olmam.
Elimden geldiğince yemeklerde yağı minimum kullaniyorum.

Hiç yorum yok: