12 Nisan 2009 Pazar

Bakla Yemeği















Aslında Baklayı hiç sevmem. Sırf eşim seviyormuş diye bir deneyeyim dedim. iyi oldu, artık sayemde eşimde baklayı sevmiyor.
Yine hiç özen göstermeden bir foto çektim. Zaten cep telefonu kamerasından ancak bu kadar oluyor :o)
Tencereye yıkayıp ayıkladığım baklaları koydum. Sonra uzerine 1 soğan doğradım. Az sıcak su , tuz ve yarım limon sıktım.Ha birde nerden öğrendigimi hatırlamadığım tarife görede un koymak lazım mış. ehh ben de koydum tabii
Kimseye tavsiye etmiyorum , ben bu yaşa kadar bakla yemediysem demek ki bir bildiğim varmış ehehehehe

1 yorum:

:Pisi:Pisi dedi ki...

Kıh kıh kıh! Sana bakla konusundaki dusuncelerinde butun kalbimle katılıyorum Arzucum :) Piserken bu kdr kokan bir yeme olmasi da cabasi! ayrica bir sarkisi bile vardi bunu, 'fasulye baklaaa, baklaaa pismiyor bana bakiyor hayirdir insallah!'seklinde :D