3 Mart 2009 Salı

Çin restoranı /Manchester

Ocak ayında iş için gittiğim Ingiltere /Manchester şehrinde akşam yemeği için bir Çin lokantasına gitmiştim. Ne alaka , ingilterede bir çin lokantasi ? evet maalesef ingiltereye özgü özel bir mutfak kültürü yok.
İngiltere/ Manchester'de bir çin mahallesi. Mahalleye giriş kapısı üstteki fotoğraftaki gibidir.
Burada sağlı sollu çin lokantası bulunuyor. Ama benim hayal ettiğim gibi sokak satıcıları yok.
Çok komik ama birkaç dukkan vardı ve aynı bizim 1 milyoncular gibi , ıvır zıvır şeyler satılıyordu.
Yani bir nevi burdaki 1 milyoncu da ne görüyorsanız ingilteredeki bu mahalle dükkanlarında aynısı görebilirsiniz ehehehe
Öncellikle defalarca menuye bakmama rağmen neyi sipariş vereceğimi bilemedim. Tamamen tesaduf olarak DIM SUM denen bir yiyeceği sipariş ettim. Meğerse o da onların mantısı imiş. Olsun gayet güzeldi. Ana yemek için bol karidesli bir yiyecek istedim. Ve tabiiki beraberinde Noodle da geldi. Gipsy olarak sipariş verdim. Nasil geleceğini hiç bilmiyordum. Meğerse bizim bildiğimiz noodle'lar haşlama olarak değilde fırınlanmış şekli imiş. Aşağıdaki tabakta var belki görebilirsiniz.

Ve en sonunda kahve ile beraber paket içinde aşağıdaki biskuvi geldi. Daha evvel bunu net'te görmüştüm . Aslında bu bir krep hamuru gibi ama bisküvi kıvamında. yani yumuşak değil ve paketin içinde muhafaza edilmiş. Bisküvinin içindede bir not çıktı. Good Luck , iyi şanslar ve bunun gibi mesajlar var.
sizlerle paylaşmak istedim




restorandan bir görüntü. Foto kalitesi çok düşük çünki aydınlık bir yer değil, loş ışık ve kırmızı temalı bir restoran idi.




Hiç yorum yok: