29 Haziran 2009 Pazartesi

Makarna

Tamam kabul ediyorum, makarna pişirmesini herkes bilir.
Ama ne yapayım , ben hergün çok güzel yemek pişiremiyorum. Yada güzel demiyeyim ama farklı yemek yapamıyorum.
Ama şunu söyleyebilirim ki Selva marka ile yaptığım makarna muthiş. Ne yazık ki her markette bu markadan bulamıyorum. Neyse akşam yemeğimiz cok basit : makarna , sos olarak beyaz peynir rendesi ve maydonoz karışımı kullandım. İster tencerede makarna ile karışımı harmanlıyabilirsiniz. Ya da haşlanmış makarna üzerine bu peynir karışımı dökülür. Yanınada güzel yaz salatası . ohhhhh gel keyfim gel.
Havalar sıcak , ağır yemek yapmaya gerek yok
Sevgiler,
Arzu



1 yorum:

Mugmela dedi ki...

Yaizn de pek guzel gider coban salata-makarna ikilisi!!! :) Esim sevmez pek makarnayi, o olmadiginda tek yemegim diyebilirim!!!