18 Haziran 2009 Perşembe

Fikri Mühim

Internette yeni bir sanal anket sitesi var. Yeni diyorum belki eski ama ben yeni öğrendim. Daha doğrusu www.annekaz.com sayesinde öğrendim.
Bu siteye ücretsiz bir şekilde üye oluyorsunuz.
Ve daha sonra anket için sizin ilgi alanınıza göre piyasaya girecek veya girmiş olan ürünleri test etmenizi istiyorlar. Bu tamamen gönüllülük esasına dayalıdır.
Mesela benim ilgi alanım , yemek , mutfak vesaire oldugu icin bana denemek için Exsir (meyve ve sebze temizleyicisi) ve Selva marka makarna yolladılar.
Ürünleri denedikten sonra yine internet üzerinden bir rapor yolluyorsunuz. Basit bir dille ürünü kullandıktan sonraki görüşünüzü bildiriyorsunuz.
Bence FikriMühim , çok yapıcı/ yaratıcı ve etkin bir iletişim aracıdır.
eee ne duruyorsunuz sizde kayıt olun
www.fikrimuhim.com

Hiç yorum yok: