5 Mart 2010 Cuma

Patates Köftesi

Yanlış isimlendirmek istemem ama bu tarifin adına bu şekilde söylüyorum. Yanlışım varsa lütfen mazur görün.
Malzeme : Patates , kaşar , süt , tereyağ
Patatesleri haşlayıp , çatal yardımı ile ezin. Biraz süt ve biraz tereyağ ile ezmeye devam edin. daha sonra elinize cevizden biraz daha büyük miktarda harç alıp yuvarlak bir top yapmaya çalışın. Sonra da bir parca kaşar (küp şeklinde) yuvarlak patates topun içine koyup koyup yine yuvarlayınız.
Topları fırın tepsisine dizin ve fırında 20 dakika pişirin. Ve fırından cıkardıktan sonra servis ediniz.
Afiyet olsun

3 yorum:

Unknown dedi ki...

Arzucum merhaba iadeyi ziyarete gel
dim.Patates köften leziz görünüyor
sevgiler...

FİLİZ'CE dedi ki...

çok pratik ve lezzetli bir tarif olmuş,ellerine sağlık cnm..

Unknown dedi ki...

Canim ziyaretin beni memnun etti seninde ellerine emeklerine saglik .
Asagidaki pisirdigin ekmeyin üzerini kes kapak olarak icini biraz cikar .
kiymali sogan sebzeli pistikten sonra doldur .
Üzerinden kestigin kapagi kapatip firina ekmek pembelisinceye kadar pisir .
Icini önceden mis ve istersen kasar karidir inan bana cok nefis hem kolay canim sadece firimi söyledim canim sevgiler hayirli aksamlar öptüm.