19 Mayıs 2009 Salı

Altın Günümüz 2








Yine bir altın günümüz ile karşınızdayım.
Aslında akraba günü , annem, abimin esi Handan , teyzem , teyzemin kızı, Gülseren ablamız ve Özge den oluşan bir grubuz. Ayda bir kez sırf bir araya gelmek amacıyla bu günü yapmaya başladık.
Aslında hepimiz istanbulda ve aynı yakada oturuyoruz fakat dügün dernek dışında bir araya gelemiyorduk. Bizde altın günü yaparak hep hasret gideriyoruz hemde naçizane birikim sağlıyoruz.
Günlerde hep beni en sona koyuyorlar sağ olsun. Cunki ilk gün yapıldığı zaman ben ilk altınları toplamıştım sonra sırası gelene altınları iade ettim. ve benim hiç birikimim olmamıştı.
Bu yüzden artık beni en sona koyuyorlar ki ben gelenleri harcamıyayım.
neyse bu kadar laf salatasından sonra geçelim menüye.
Menümüzde Kısır , Salyangoz Borek, mısır ekmeği , sarma, poğça , kek , zeytinli biberli salata , kek ve profiterol.

Hiç yorum yok: